• Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie Zota.pl wyjeżdżają do klientów w paczkach bądź na paletach, odpowiednio wcześniej zabezpieczono.
• Kurier dostarczający PACZKI ma obowiązek dostarczyć je do wejścia do lokalu, natomiast kurier dostarczający przesyłki na paletach ma obowiązek dostarczyć je WYŁĄCZNIE do wejścia do budynku.
• Firmy kurierskie doręczają przesyłki w dni powszednie od 9 do 17
• Jeżeli opakowanie zewnętrzne nie nosi śladów uszkodzenia, kurier nie ma obowiązku czekania na rozpakowanie przesyłki.
• Zalecamy sprawdzić zawartość paczki przy kurierze!

Koszty dostawy:

Koszt dostawy zależny jest od poszczególnych produktów umieszczonych w koszyku. Wartość kosztu dostawy wyświetlana jest na stronie koszyka po uprzednim dodaniu do niego produktów. W miarę dodawania lub usuwania produktów z koszyka, koszt dostawy aktualizowany jest na bieżąco. Może zdarzyć się, że wyświetlona zostanie więcej niż jedna opcja kosztu dostawy.

Termin dostawy, a czas realizacji zamówienia:

Często mylona przez klientów sprawa czyli czas realizacji całego zamówienia oraz czas samej dostawy. W wielu przypadkach towar zanim zostanie wysłany, musi być dokładnie przygotowany i sprawdzony, a niekiedy nawet wytworzony. Na stronie KAŻDEGO produktu znajdują się ramy czasowe (np. 2 – 14 dni) określające jaki jest minimalny oraz maksymalny czas, który musi upłynąć zanim towar odbierze kurier. To właśnie jest czas realizacji. Czas samej dostawy zwykle trwa 1-3 dni robocze. Aby precyzyjniej określić czas realizacji zamówienia dobrze jest wcześniej nawiązać z nami kontakt mailowy sklep@zota.pl bądź telefoniczny 600 944 404 i ustalić dostępność wybranego towaru.